ComicVerse

کمیک ورس مرجعی برای دوستداران کمیک بوک

راهنمای قسمت نهم وانداویژن:مطرح ترین سوالاتی که بی پاسخ مانده اند

راهنمای قسمت نهم وانداویژن:مطرح ترین سوالاتی که بی پاسخ مانده اند

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵ ب.ظ
نویسنده : عرفان سیاحی

سریال وانداویژن با هر اپیزودش آنقدر سوال های جدید خلق کرد که بعضی از آن ها ناگزیر بدون پاسخ ماندند وانداویژن در هر هفته با انتشار قسمت جدیدش سوالاتی را در ذهن مخاطبان ایجاد میکرد و گمانه زنی ها وتئوری هایی دست به دست میشد. حال با اتمام این سریال سوالات مان چه خوب وچه بد پاسخ داده شده اند و برخی بدون پاسخ و توجیه مانده اند که در ادامه به آن میپردازیم.

 

ادامه این متن داستان قسمت 9 وانداویژن را اسپویل میکند

 

 

ویژن سفید کجاست؟ 

 

وقتی که SWORD توانست بقایای جادوی واندا را جمع آوری کند و ویژن را با استفاده از آن بدون هیچ حافظه ای زنده کند. نبردی بین ویژن و ویژن سفید در گرفت. ویژن دست از جنگ برداشت و با استفاده از مفهوم متافزیکی هویت و آزمایش فکری کشتی تسئوس که این سوال را مطرح کند که آیا جسمی که تمام اجزایش جایگزین شده است اساسا همان جسم است را خیر؟ او توانست ویژن سفید را قانع کند که هردوی آنها ویژن غیرواقعی وهمزمان هردوی آنها ویژن واقعی هستند ودر ادامه به او کمک کرد تا خاطرات گذشته اش را دوباره به خاطر بسپارد. با بازیابی خاطراتش وایت ویژن پرواز کرد واز او در ادامه قسمت خبری نشد.

حالا که ویژن زندگی قبلی اش را به یاد آورده مشخص نیست که قصد انجام چه کاری را دارد. ممکن است او به سرنوشت همتای کمیک بوکی اش دچار شود یعنی بعد از خط داستانی Vision Quest ویژن خاطراتش را بدست آورد اما نتوانست عواطف واحساسات دوباره در درون او به وجود بیاید اگر این احتمال را برای ویژن MCU در نظر بگیریم. امکان پذیر است که ویژن به راه های تاریکی روی بیاورد. حال اگر دوباره احساسات در او متجلی شود شاید او به سراغ واندا برود یا در جایی دیگر زندگی اش را طوری دیگر شروع کند.

 

آیا بیلی وتامی هنوز زنده هستند؟ 

​​​​

 

آگاتا توضیح داد که دوقلو ها و ویژن با وست ویو در هم آمیخته شده اند. پس جای تعجب نیست بعد از به حالت عادی برگشتن شهر به حالت عادی بیلی و تامی هم از بین بروند با این حال در صحنه پس از تیتراژ ما شاهد بودیم که واندا وقتی که در حالت برون فکنی در حال خواندن دارک هولد بود صدای بیلی وتامی که درخواست کمک میکردند را شنید. درحالیکه صدای آنها بسیار شبیه به زمانی بود که آگاتا آنهارا در زیرزمینش زندانی کرده بود اما با صدای آنها اسکارلت ویچ مکث میکند که این نشان میدهد این یک اتفاق جدید است نه یک خاطره

اگر واندا صدای بچه های نابود شده خود را میشنود این احتمال های جالبی را به وجود می آورد. این اتفاق ممکن است به خاطر توهمات و غم واندا بخاطر از دست دادن ویژن و دوقلوها باشد اما احتمال جالب دیگری که وجود دارد این است که ممکن است موجود شیطانی ای مثل Nightmare یا Chthon میخواهد از این طریق واندا را به دام بیندازد. این احتمال با حضور پر رنگ الیزابت اولسن(واندا) در دنباله فیلم دکتر استرنج مرتبط باشد وهنوز روح بیلی وتامی زنده باشند ویا حتی ممکن است بعدا آن ها مثل دنیای کمیک در قالب Wiccan و Speed ببینیم! 

 

اسکارلت ویچ MCU دقیقا چیست؟ 

 

واندا سرانجام بعد از سالها حضور واندا در فیلم های مختلف MCU لقب اسکارلت ویچ را دریافت کرد اما معنای آن هنوز برای طرفداران جدید کمی مبهم است. از توصیفات آگاتا به نظر میرسد اسکارلت ویچ شخصیتی افسانه است که توانایی هایش ورای سحر وجادوهای مرسوم وعادی MCU است. آگاتا هنگام خواندن دارک هولد این جمله را نیز درباره اسکارلت ویچ بیان میکند:

 

این سرنوشت توئه که دنیا رو نابود کنی

 

قبل از اینکه دوباره واندا آگاتا را تبدیل به اگنس کند. از آگاتا اطلاعات بیشتری دریافت نکردیم.در دنیای کمیک برخی از قدرت های واندا وراثتی و بعضی از قدرت های واندا نشئت گرفته از موجودی در یونیورس مارول به نام chthon است که بعدا این قدرت های نهفته در وجود او زمینه را برای جادوگر شدن و تبدیل شدن واندا به اسکارلت ویچ را فراهم کرد.در مقابل ممکن است توصیفات آگاتا پیشگویی از آخرالزمان باشد که اسکارلت ویچ جزئی از آن است.به هر حال موضوع اسکارلت ویچ در MCU موضوعی است که تازه معرفی شده و قطعا در پروژه های آینده به آن به طور مفصل اشاره و شرح داده خواهد شد.

 

 

wandavision اسکارلت ویچ تئوری وانداویژن سریال وانداویژن وانداویژن وانداویژن قسمت 9

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی