ComicVerse

کمیک ورس مرجعی برای دوستداران کمیک بوک

تریلر جدیدی از فیلم Zack Snyder's Justice League با موضوع سوپرمن منتشر شد+فیلم

تریلر جدیدی از فیلم Zack Snyder's Justice League با موضوع سوپرمن منتشر شد+فیلم

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ب.ظ
نویسنده : عرفان سیاحی

تریلر جدید لیگ عدالت اسنایدر کات به دست آوردن کاستوم سیاه سوپرمن را تشریح میکند. هنگامی که در سال 2017 زک اسنایدر نتوانست ساخت جاستیس لیگ دلخواهش را به اتمام برساند وجاس ویدون جایگزین وی شد. تغییرات زیادی روی فیلم اعمال شد و از همه نظر طرفداران را ناامید کرد. کمپین های زیادی توسط هوداران اسنایدر به راه افتاد وطرفداران چند سال برای دیدن نسخه واقعی جاستیس لیگ انتظار کشیدند تا اینکه در سال 2020 وارنر قبول کرد تا این فیلم در سال 2021 از طریق شبکه استریم نوپایش یعنی HBO max به نمایش در بیاید. این فیلم بلاخره قرار است قوس داستانی زک اسنایدر در DCEU را تکمیل کند ودر کنار آن داستان های جدید وکاستوم های تازه ای را برای کاراکتر های کمپانی دی سی مهیا کند. 

طرح اولیه فیلم جاستیس لیگ سوپرمن هنری کویل را در قامت لباس سیاه مشهورش در آرک مرگ وبازگشت سوپرمن قرار میداد اما استدیو وارنر مخالف این طرح بود. حالا که اسنایدر دارد کات خودش را از جاستیس لیگ را تکمیل میکند. سوپرمن دوباره به لباسش میرسد وحالا در جدیدترین تریلر این فیلم نحوه به وجود آمدن آن را نشان میدهد.پس از انتشار تریلر متمرکز بر بتمن حالا نوبت تریلر اختصاصی سوپرمن است.این تیزر سوپرمن زنده شده توسط جاستیس لیگ را در قلعه تنهایی اش نشان میدهد او قبل از اینکه لباس سیاهش را برتن کند از کنار چندین لباس میگذرد. 

این اولین بار نیست که اسنایدر سوپرمن را در قلعه تنهایی نشان میدهد. در جاستیس لیگ قبلی نیز صحنه ای مشابهی وجود داشت. اگرچه تفاوت های محسوسی در این دو سکانس وجود دارد و در سکانس قبلی فقط دو کاستوم وجود داشت ولی در این تریلر چهار لباس نشان داده میشد. مشخص نیست که کاستومهای اضافی از اول در برنامه های اسنایدر بودند یا در مراحل پست پروداکشن آنهارا اضافه کرده است.صدای آلفرد، دارکساید و بتمن در طول آغاز این تریلر شنیده میشود وانگار سوپرمن درک میکند که چرا بتمن و لیگ عدالت چرا انقدر برای زنده شدن او به دردسر افتاده اند و این امر باعث میشود تا سوپرمن لباس سیاهش را بر تن کند ودوباره به جاستیس لیگ و بتمن برای شکست استپن ولف و ارتش پارادیمون بپیوندد. 

 

 این تریلر را تماشا کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 


 

من عاشق شخصیت های کمیک ام 😍
فوق العادس 👌
به شدت منتظر این فیلمم 👍 

بیشتر طرفدار لیگ DC ام 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی